Garanti & service

Att investera i hifi- och hemmabioprodukter av högsta klass skall gå hand i hand med support, garanti och service av likvärdigt hög nivå. Ljudtema erbjuder extra lång garanti (kontakta oss eller våra återförsäljare för villkor i detalj) för de flesta av de fabrikat vi representerar, och har dessutom en egen serviceavdelning med branschledande tekniker.

Garanti

Nedan ses de generella garantierna för respektive varumärke. Till typiska undantag hör exempelvis laserpickuper i CD/DVD/BluRay-spelare som omfattas av 2 års garanti. Normalt slitage eller handhavandefel täcks heller inte.

 

20 års garanti

Passiva högtalare.
Produktregistrering på pmc-speakers.com/support/product-registration.


5 års garanti

Arcam-plainlogo_wordpress_165px(gäller FMJ-serien, och vid registrering på arcam.co.uk)

atlas connection

meridian_brand_marque_lockup_2

(vid registrering på meridian-audio.com)

Aktiva högtalare och pro-sortiment.
Produktregistrering på pmc-speakers.com/support/product-registration.


3 års garanti


2 års garanti

New-Ruark-Audio-logo-1200px

Service

Serviceblankett ifylles av återförsäljare i samband med inlämning av produkt.

Om den i undantagsfall skall skickas direkt till Ljudtema, kontakta vår serviceansvarige först på service@ljudtema.se för instruktioner.

Serviceblankett (word)

Serviceblankett (pdf)